Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2006

Αν σ'αγαπήσω πιο πολύ...


Αν σ’αγαπήσω πιο πολύ που θα με βγάλει
κι αν δεν σε έχω πώς θα είμαι αληθινή;
Αυτή τη νύχτα μια εμμονή που αμφιβάλλει
όχι για σένα,μα αν είμαι ζωντανή!


Αν σ’αγαπήσω πιο πολύ πώς θα αντέξω
κι αν δεν μ’αγγίζεις πώς θα είμαι δυνατή;
Απ’του μυαλού τη λογική σ’αφήνω έξω
καίω και καίγομαι στης νύχτας τα γιατί...


Αν σ’αγαπήσω πιο πολύ ως που θα φτάσω
κι αν δε μιλήσεις πώς θα σπάσει η σιωπή;
Μην πεις ποτέ πως κάποια μέρα θα σε χάσω
και μη ζητάς από το χάδι να το πει...


Αν σ’αγαπήσω πιο πολύ ως που θα πάω
κι αν δεν υπάρχεις ποιός θα μ’έχει αγκαλιά;
Θέλω να έρθω να σου πω πως σ’αγαπάω
μα θωρακίζομαι δειλά στη σιγαλιά.


Αν σ’αγαπήσω πιο πολύ ως το φεγγάρι
θα μου ανοίξεις ένα δρόμο για να ‘ρθω;
Για σένα μου ‘κανε η νύχτα αυτή,τη χάρη
μ’ασήμι φώτισε το μαύρο να σε βρώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: